Dennis.picanto Posted July 2, 2017 Posted July 2, 2017 Hoi Ik ben Dennis uit purmerend en ik rij sinds kort een Kia Rio. Vorig jaar had ik een Kia picanto frist edition gekocht en dacht die heerlijk lang te gaan rijden. Werkelijk een heerlijke auto die volwassen aanvoelde. Echter nu wij nu vier weken een puppies hebben die nu al 15 kilo weegt kon die niet in de kofferbak. Dus nu een overstap naar de Kia Rio superpack. Ik doe graag kleine klussen aan mijn auto zelf. Onder de Picanto heb ik begin van dit jaar nog zelf een trekhaak gemonteerd, echter daar heeft nu iemand anders weer profijt van. Dus binnenkort maar weer een trekhaak monteren op de Rio. Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk Quote
driesdiesel Posted July 2, 2017 Posted July 2, 2017 Welkom en veel rijplezierVerstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Quote
xtra40 Posted July 2, 2017 Posted July 2, 2017 hallo Dennis welkom hier op het forum van harte met de aanschaf van je mooie rio mocht je er wat aan hebben hier https://www.facebook.com/pimpmasters.kiario/media_set?set=a.107697206053816.13956.100004406111111&type=3 kun je zien hoe je een trekhaak onder je rio kunt plaatsen en wat je daarbij tegen komt Quote
Dennis.picanto Posted July 2, 2017 Author Posted July 2, 2017 Hoi Eelko.Bedankt voor het meedenken.Ik had je site al een paar keer bekeken.Ook met montage van de picanto trekhaak al ideeën opgedaan via de site.Toen ook al ingeschreven vandaar mijn gebruikersnaam.🤣Maar nu pas tapatalk op mijn telefoon gezet. Dus nu pas mijn introductie.Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk 1 Quote
xtra40 Posted July 2, 2017 Posted July 2, 2017 Helemaal leuk toch En goed opletten want je kunt me zo maar tegen komen in purmerend Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣 1 Quote
Recommended Posts