Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemiddag!

Ik ben nu ongeveer een goed half jaar in het bezit van een rio met half leder/half alcantara interieur.

Nu is mijn vraag behandelen jullie dit leder welleens? En zo ja waar heb je goede ervaringen mee?( na het lezen van een gruwel verhaal over sonac alcantara reiniger ga ik niet zomaar alles op mijn bekleding spuiten).

Alvast bedankt! 

Geplaatst

Het gladde leer doe ik 2x per jaar met een leerbehandelings setje. Het zelfde spul wat je voor je lederen meubels kunt gebruiken. Kunt het bij elke meubelzaak krijgen. Soms ook bij de aldi en Lidl te krijgen.

Suede, alcantara en stof gebruik ik een impregneer spuitbusje voor. Spul wat je bij de schoenen/ kleding zaak kunt kopen.

Ik bezuinig over het algemeen absoluut niet op reiniging en detalling van mijn auto's. Maar heb als het om leer gaat gewoon betere ervaring met de traditionele behandel spullenboel, dan met speciale middelen voor de auto. Vlekken verwijderen doe ik trouwens wel weer met middeltjes speciaal voor de auto.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...