GSjuhh Posted July 22, 2017 Posted July 22, 2017 Goedemiddag! Ik ben nu ongeveer een goed half jaar in het bezit van een rio met half leder/half alcantara interieur. Nu is mijn vraag behandelen jullie dit leder welleens? En zo ja waar heb je goede ervaringen mee?( na het lezen van een gruwel verhaal over sonac alcantara reiniger ga ik niet zomaar alles op mijn bekleding spuiten). Alvast bedankt! Quote
Guest Stief Posted July 22, 2017 Posted July 22, 2017 Het gladde leer doe ik 2x per jaar met een leerbehandelings setje. Het zelfde spul wat je voor je lederen meubels kunt gebruiken. Kunt het bij elke meubelzaak krijgen. Soms ook bij de aldi en Lidl te krijgen.Suede, alcantara en stof gebruik ik een impregneer spuitbusje voor. Spul wat je bij de schoenen/ kleding zaak kunt kopen. Ik bezuinig over het algemeen absoluut niet op reiniging en detalling van mijn auto's. Maar heb als het om leer gaat gewoon betere ervaring met de traditionele behandel spullenboel, dan met speciale middelen voor de auto. Vlekken verwijderen doe ik trouwens wel weer met middeltjes speciaal voor de auto. Quote
GSjuhh Posted July 23, 2017 Author Posted July 23, 2017 Ok thnx. Zal is rond neuzen bij een meubelshop in de buurt Quote
Recommended Posts