Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo fijne mede kia rijders.

even een vraag over mijn rio.

als ik soms op de snelweg rijdt gebeurt het dat ik af en toe een sterke fluit toon krijg door de wind die op de auto aan komt.

zijn er meer mensen met dit probleem ik weet dat er vroeger bij auto's een kleine windgeleider zat in het raam frame en die zit er hier niet op.

klopt het dat er bij een rio en/of nieuwere auto's dit niet meer bestaat?

groet ronald

Geplaatst

Hoi Ronald,

Ikzelf heb dit ook gehad. Ik ging ermee naar de dealer en die hebben het bijrijdersportier opnieuw afgesteld. Daarna was het weg!

Het kan dus zijn dat een portier van jouw auto iets beter afgesteld moet worden.

Als dat niet de oplossing is, dan weet ik het ook niet. Bij mij was het namelijk wel de oplossing.

Die 'windgeleider' is er voor de Rio zeker nog wel.

Zie hier:

imagegen.ashx?ImgFilePath=%7e%2fimages%2fproductimages%2fCL+3104.gif&width=200

Is bij Autostyle. Artikelgegevens incl artikelnummer en prijs:

ZW KI Rio 4d/5d 00-

Zijwindschermen Kia Rio 4 / 5deurs 00-

Rio

CL 3104 62.50 EUR

Groeten,

Peter

Geplaatst

bedank peter,

ik ga eens kijken of alle naden goed gelijk lopen en alles goed vlak aansluit daarna zal ik eens langs mijn dealer rijden.

gr ronald

• 3 weken later...
Geplaatst

ik heb de deuren door de dealer na laten kijken en deze zijn bijna allemaal goed 1 deur is iets versteld binnen kort op vakantie dan kijken of ik het kwijt ben.

gr ronald

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst

hallo allemaal,

ik ben nieuw hier dus lees heel veel dingen zoals ook dit onderwerp,

ik heb die fluittoon ook soms als ik op de snelweg rij, maar ik heb eerder het idee dat het van onder de motorkap komt was dat bij jullie ook zo????

anders moet ik i.d.d. even langs de dealer om de prtieren te laten bijstellen.

bijvoorbaat dank,

johnno

Geplaatst

Bij mij leek die fluittoon van rechtsvoor te komen, tijdens het rijden op de snelweg.

Toen ik bij mijn garage hierover ging navragen hebben ze een proefritje gemaakt en daarna het portier rechtsvoor iets anders afgesteld. Sindsdien nergens meer last van gehad.

Het is sowieso zinvol om er even over naar je garage te gaan en de afstelling van de portieren na te laten kijken.

Groetjes,

Peter

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...