Riootje Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 (edited) Hallo, Ik heb zelf een Kia Rio HB uit 2007 (nieuwste model). Voor de as zomervakantie ben ik op zoek naar een paar dakdragers. Ik schrok van de dealerprijs van € 196,--. Op marktplaats etc is er helaas niet 1 te vinden voor zo een jonge Rio. Weet iemand of heeft iemand ervaring met andere dakdragers dan die via de Kia-dealer te koop zijn (bv past een Halfords dakdrager op de Rio)? Of heeft toevallig iemand dakdragers liggen die ik kan overnemen of misschien kan huren? Alvast bedankt. Riootje Edited June 10, 2009 by Riootje Quote
brouwer2001 Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 hallo riootje, ik denk niet dat je snel dragers 2de hands zal vinden voor jouw type rio. mogelijk is een gebruikte set thule dragers die geregeld worden aangeboden op markyplaats of elders deze zijn dan ex verhuur. ik zou incl een nieuwe kit set voor de auto op 110 Quote
Riootje Posted June 11, 2009 Author Posted June 11, 2009 Hallo Ronald, Dank je wel voor je reactie. Ik zal nog even op Marktplaats etc kijken.. Groetjes Tineke Quote
ivv Posted June 11, 2009 Posted June 11, 2009 kijk even op markplaats, er zit een man in Hellevoetsluis die bied diverse dragers aan ook voor kia's. ik heb zelf contact gehad met die man .moet nog gaan kijken. ze koste 65 euro.en hij had ook nog slotjes er bij en die koste 10 euro. misschien kan je hier iets mee. MVGR.IVV Quote
brouwer2001 Posted June 11, 2009 Posted June 11, 2009 http://www.rbdakkofferverkoop.nl/index_bestanden/Page1081.html Quote
Recommended Posts