Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds een tijdje heb ik vaker het volgende met mijn RIO:

Begon zo dat ik een keer op de snelweg 100km/u of meer reed en opeens schok in de motor hoorde en dat ik ineens 80 reed, toerental tegen de 3000rpm. Ik kon wel gas geven en zag de toeren en snelheid toenemen maar natuurlijk te horen aan de motor is dat echt niet goed.

Ik heb de gasklep laten reinigen, aandrijfriemen doen vervangen geen resultaat. Ik heb de automaatbak laten flushen en het lijkt alsof het erger is geworden dan voorheen alhoewel de olie die eruit kwam er totaal niet uitzag. Op de snelweg naar huis afremmen en ineens weer die bekende schok in de motor en sindsdien zelfde probleem. Bij optrekken vanuit stilstaand bij een stoplicht moet ik best veel gas geven om vooruit te komen daarna schakelt hij     goed verder maar op de snelweg heeft ie bij 80km/u echt moeite. In de wintermaanden zijn de schokken vanuit opstart en het switschen van de 'P' naar de ' D' stand te hard voor woorden. Ik weet het nu ook niet meer. Heeft iemand enig idee wat het kan zijn?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...