Jump to content

Valt brandstofverbruik tegen of mee?  

94 members have voted

1. 1. Valt brandstofverbruik tegen of mee?

• Tegen!
    • Mee!
    • Maakt me niet uit, het gaat om de lol!

Recommended Posts

• Administrators
Posted

Zo, nog even wachten en dan is ie er als het goed is; de v6 adventure!

alleen de radio is nog even een kwestie, ik heb nog een bijna nieuwe kenwood rdc 5080r die ik er denk ik maar in laat bouwen, alleen zit daar geen navigatie op.......

heeft iemand een tip mbt een mobiele navigatieoplossing die bv ook in een andere auto gebruikt kan worden maar toch handig in gebruik is?

dus goed te verstaan makkelijke kaart en eenvoudig in te stellen enzo?

en natuurlijk ook een beetje betaalbaar??

ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Jheroen, Soest.

sportage009_800x600.jpg

Posted

Jheroen,

Ik heb laatst de nieuwe van JVC gekocht (KD-NX901) geweldig apparaat, is alleen niet makkelijk over te zetten naar een andere auto. Wanneer je je navigatie in meerdere auto's wilt gaan gebruiken moet je toch gaan denken aan een IPaq of een smarttelefoon met TT mobile.

De JVC bevalt mij zeer goed, is razendsnel met berekenen vanwege de interne 20GB HD en heeft geloof ik 22 landen op de kaart staan. Het is geen systeem waarbij je een landkaart ziet maar de route wordt middels pijltje op het display van de radio weergegeven.

Van de interne HD wordt 14GB gebruikt voor navigatie, de overige 6 kun je voor mp3 gebruiken, je hebt dus geen wisselaar meer nodig en ligt niet te rommelen met losse cd's dvd's.

Het is eventueel mogelijk om een sherm aan te sluiten om bv de kids achterin naar een dvd te laten kijken.

P.S. Ik heb hem niet in de KIA zitten, deze moet nog geleverd worden, had er volgens zeggen in april al moeten zijn.

Franky

Posted

Mobiel navigeren gaat ideaal via de MIO 168 Pocket PC.

Voor 329 euri te koop excl. navigatiesoftware. Kijk maar eens

op pdashop.nl of iets dergelijks.

Enne de software kun je gewoon downloaden.. Ik raad TomTom aan.

• Administrators
Posted

bedankt MvG!

ik heb even gekeken naar die pda en die ziet er goed uit qua vormgeving en ook qua prijs....

ik wacht nog heel even met de aankoop omdat ik over twee weken eerst de auto mag gaan betalen en daarna de benzine :roll:

als ik wat gebruikers van deze auto mag geloven dan slurpt ie aardig wat peut die v6.....

nou ja, een beetje lol voor je geld is ook wat waard zullen we maar zeggen he!