johncan Geplaatst 11 Juni, 2009 Geplaatst 11 Juni, 2009 (aangepast) ik ben john en rij een kia rio 2004 zwart lekkere auto ,ben er tevrede mee .en lpg lekker goedkoop rijden:-P ik hoop op een paar leuke tips voor m,n auto te vinden op dit forum doei 11 Juni, 2009 aangepast door johncan Quote
brouwer2001 Geplaatst 11 Juni, 2009 Geplaatst 11 Juni, 2009 welkom en veel lees plezier gr ronald Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 16 Juni, 2009 Geplaatst 16 Juni, 2009 Hoi John, Veel lees en post plezier gewenst!! Leuk, nog een Rio rijder. Is jouw zwarte Rio (mooie kleur!) een hatchback of een sedan? Groeten, Peter Quote
Rio-man Geplaatst 16 Juni, 2009 Geplaatst 16 Juni, 2009 Zwart op een Rio heb ik altijd al mooi gevonden! Heb je foto's?? Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 16 Juni, 2009 Geplaatst 16 Juni, 2009 Zwart op een Rio heb ik altijd al mooi gevonden! Heb je foto's?? Ik ook, vandaar dat ik al zei dat ik het een mooie kleur vond. Als ik ooit de centen heb en het nog de moeite waard vind, dan word mijn Rio ook zwart... Groeten en ook ik ben benieuwd naar foto's, Peter Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.