Water in mijn soul
2 2

6 berichten in deze discussie

7 uur geleden zei veertje1978:

Ik heb water in mijn auto staan bestuurders kan achter wie heeft hier ervaring mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

misschien wat meer info en wat beter in het nederlands ?

ik begrijp hier uit dat je water in de auto hebt staan 

maar van de rest kan ik geen tabak van maken ???

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha sorry, ja achterin achter de bestuurder, stond het vol met water bij de bestuurder is het tapijt ook nat maar daar stond geen laag water, geen sporen van lekkage bij deuren, dak of dergelijke.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is het aan de rechterzijde ook vochtig? Het kan zijn dat de afvoerkanaaltjes onder de panafan verstopt zitten. Dan drupt het water via de lucht inlaat van het kachel huis naar binnen. Is het daar ook nat dan kan dit de oorzaak zijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Is het aan de rechterzijde ook vochtig? Het kan zijn dat de afvoerkanaaltjes onder de panafan verstopt zitten. Dan drupt het water via de lucht inlaat van het kachel huis naar binnen. Is het daar ook nat dan kan dit de oorzaak zijn
Helaas afvoerkanaaltjes zaten niet dicht puff waar komt dat toch vandaan aan de rechterzijde achter is het vocht maar dat komt denk ik door de bekleding die dat aanzuigd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Handigste is zelf in de auto zitten en ieman anders met een hogedruk laten aanpakken.
Zorg er eel voor dat je binnen de boel goed verlicht en gebruik een zaklantaarn of zo om alle plekken goed te kunnen bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
2 2