veertje1978 Geplaatst 10 September, 2017 Geplaatst 10 September, 2017 Ik heb water in mijn auto staan bestuurders kan achter wie heeft hier ervaring mee. Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 10 September, 2017 Geplaatst 10 September, 2017 7 uur geleden zei veertje1978: Ik heb water in mijn auto staan bestuurders kan achter wie heeft hier ervaring mee. Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk misschien wat meer info en wat beter in het nederlands ? ik begrijp hier uit dat je water in de auto hebt staan maar van de rest kan ik geen tabak van maken ??? Quote
veertje1978 Geplaatst 10 September, 2017 Topic Starter Geplaatst 10 September, 2017 Haha sorry, ja achterin achter de bestuurder, stond het vol met water bij de bestuurder is het tapijt ook nat maar daar stond geen laag water, geen sporen van lekkage bij deuren, dak of dergelijke.Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Quote
Nighthawk Geplaatst 10 September, 2017 Geplaatst 10 September, 2017 Is het aan de rechterzijde ook vochtig? Het kan zijn dat de afvoerkanaaltjes onder de panafan verstopt zitten. Dan drupt het water via de lucht inlaat van het kachel huis naar binnen. Is het daar ook nat dan kan dit de oorzaak zijn Quote
veertje1978 Geplaatst 11 September, 2017 Topic Starter Geplaatst 11 September, 2017 Is het aan de rechterzijde ook vochtig? Het kan zijn dat de afvoerkanaaltjes onder de panafan verstopt zitten. Dan drupt het water via de lucht inlaat van het kachel huis naar binnen. Is het daar ook nat dan kan dit de oorzaak zijnHelaas afvoerkanaaltjes zaten niet dicht puff waar komt dat toch vandaan aan de rechterzijde achter is het vocht maar dat komt denk ik door de bekleding die dat aanzuigdVerstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Quote
Gast Stief Geplaatst 12 September, 2017 Geplaatst 12 September, 2017 Handigste is zelf in de auto zitten en ieman anders met een hogedruk laten aanpakken.Zorg er eel voor dat je binnen de boel goed verlicht en gebruik een zaklantaarn of zo om alle plekken goed te kunnen bekijken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.