GH020 Posted October 6, 2017 Posted October 6, 2017 Hallo leden, kom mij voorstellen. Uit omgeving Amsterdam. Wagen voor mijn dochter gehaald. Een Kia picanto LX automaat 2005 Zwart. Met ronde de 110.000km. Rijdt goed en erg fijn met die 4 deuren. Hij is geheel standaard met optie's elektrische ramen voorin, Centrale vergrendeling. Heb update gedaan met een dubbeldin radio navigatie systeem, en Ramen getint 35% zij en achterklep. ( dit doe ik overigens voor hobby ) Kan ik ook voor de leden doen voor klein bedrag. Achter parkeer sensor. Wil binnenkort een afstand bediening op doen voor de centraal vergrendeling. Mocht iemand dit al eerder gedaan hebben zie ik graag uitleg, betreft beste kabels aftappen. Quote
Guest GreyGriffin Posted October 7, 2017 Posted October 7, 2017 Hallo GH020, Welkom hier! Ik zie dat je lekker bezig bent geweest met de Pica van je dochter. Het zijn fijne automaatjes, ik rij er ook al jaren in. Quote
GH020 Posted October 7, 2017 Author Posted October 7, 2017 Dank je. Zijn zeker fijne wagens. Zij had hiervoor een vw polo 2001 met 210.XXXkm, reed ook nog wel goed. altijd onderhouden etc. weinig gebreken( normale slijtage's ) Graag wilde zij een automaat en jonger wagen, dus werd het een kia picanto Quote
Recommended Posts