manus50 Geplaatst 13 Juni, 2005 Geplaatst 13 Juni, 2005 hallo ik maak me zorgen om een krakend of klakkend geluid die ik hoor bij het fors remmen en daarna weer optrek ook hoor ik dit geluid soms als ik achteruit rijd en stuur, de garaga gaf me hierop geen antwoord wat kan dit zijn hopelijk kan iemand mij verder helpen. bedankt herman visscher Quote
Rio-man Geplaatst 18 Augustus, 2005 Geplaatst 18 Augustus, 2005 is dat niet het abs systeem wat je hoort? Quote
kiarulezzz Geplaatst 16 December, 2005 Geplaatst 16 December, 2005 bovenste lager inspuiten met smeermiddel dit omdat de auto geheel in elkaar wordt gezet en daarna getectileerd wordt waardoor er ook tectiel op het lager komt Quote
kiarulezzz Geplaatst 16 December, 2005 Geplaatst 16 December, 2005 bovenste lager van je veerpoot inspuiten met smeermiddel dit omdat de auto geheel in elkaar wordt gezet en daarna getectileerd wordt waardoor er ook tectiel op het lager komt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.