Brat Pit Geplaatst 23 November, 2017 Geplaatst 23 November, 2017 Ook wij zijn gezwicht voor de eigenschappen van KIA:). We twijfelden aanvankelijk tussen een nieuwe of jonge Nissan Qashqai, of een goede gebruikte Europeaan. Na de prijzen van goede gebruikte auto's te hebben vernomen, viel me op hoe weinig er op afgeschreven werd. Omdat ik nooit het idee had gehad om ooit nog eens in een Koreaanse auto te gaan rijden, stond de Kia eigenlijk niet op mijn lijstje. Maar na een aantal reviews te hebben gelezen en een vergelijk met de Nissan, kwam de Kia bovendrijven. Deze voldeed eigenlijk aan al onze wensen, al had mijn vrouw misschien liever een handgeschakelde auto. Ik denk dat dat laatste snel zal wennen. Ook willen we geen opvallende auto. Wat me over de streep trok was de kwaliteit van de auto en alle standaard voorzieningen, prima rij eigenschappen en de garantie. Daarnaast ook op dit forum meegelezen, waar het me opviel hoe positief men is over Kia. Dat geeft de burger moed. Gisteren is de Kia Niro BL besteld. Ik hoop er een tijd plezier van te hebben. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.