Darkangel Geplaatst 18 Juni, 2009 Geplaatst 18 Juni, 2009 Beste pica lovers... Zit met een probleem.. Mijn deurpanelen zijn eraf ... mijn bedrading kan in de pica.. maar hoe krijg ik het plusdraad vor mijn woofer door het schot? Volgensmij zit er in het middaen al een blauw rubber ding met kabels erdoor... Maar hoe moet dat dikke draad erbij... Kan ik er gewoon een gat in maken in het blauwe rubber?? HEEEELLLLPPPPPP!!!!:confused: Quote
Tazteam Geplaatst 18 Juni, 2009 Geplaatst 18 Juni, 2009 Hallo, ik snap een paar dingen niet, uitleg aub. Pluskabel van woofer door schot, welk schot, en pluskabel?? Over welk blauw rubber heb je het?? Ik kan de Pica van binnen en buiten, maar een blauw rubber????????? Ik wil je graag helpen, maar wil dan wel een zo goed mogelijke info vooraf. Kijk eens in mijn dagboek, daar staat een hele uitgebreide info voor de plaatsing van de pluskabel van de accu naar binnen toe. http://www.kiaclub.nl/dagboek-van-kia-rijders/88-tazteam-next-generation.html Groeten Philip Quote
traxter Geplaatst 12 Oktober, 2009 Geplaatst 12 Oktober, 2009 Geachte, Ik was zelf ook aan het stoeien hoe ik dit moest doen, Mijn kabel kaat via de accu naar het zijscherm van de auto. Dus je moet eerst het zijscherm aan de kant van de accu eraf halen. Dan kan je de kabel naar beneden halen en die via het gootje, onderaan het portier doen wanneer je deze eraf hebt gehaald. door naar achter en via de achter bank naar de kofferbak toe gaan. Zo'n uitleg is natuurlijk niet zo makkelijk als je je vraag naar je mailt, blade_jef@hotmail.com stuur ik je wat foto's op met uitleg erbij. Voor nu probeerse. Groetjes, Jeffrey Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.