alain Geplaatst 3 December, 2017 Geplaatst 3 December, 2017 hallo iedereen , sinds vandaag heb ik mij ook lid gemaakt bij de forum . zie dat er vele mensen zijn die ook een Kia hebben , en ervaringen uitdelen is altijd positief !!! ik heb sinds maart ook een kia venga en ben zeer tevreden over , klein handig stadsauto met veel plaats in , een 1.4 benzine . vanaf nu januari veranderd ik naar een 1.6 diesel omdat ik er ook later een caravan mee wil trekken en mijn 1.4 is toch te zwak voor .. nu de venga ongeacht welke motor mag 1300kg trekken , nu voor de caravans gebruikers die al lang met een caravan rijden , wat is het ideale gewicht voor een caravan ? denk dat 1300kg max is , maar om het comfortabele rijgevoel en veilig voor auto en de rest wat is de perfecte combinatie , iemand een idee ? ik zou gaan tot max. 1200kg of is dat nog teveel ........ Quote
Gast jossmitklm Geplaatst 3 December, 2017 Geplaatst 3 December, 2017 hallo iedereen , sinds vandaag heb ik mij ook lid gemaakt bij de forum . zie dat er vele mensen zijn die ook een Kia hebben , en ervaringen uitdelen is altijd positief !!! ik heb sinds maart ook een kia venga en ben zeer tevreden over , klein handig stadsauto met veel plaats in , een 1.4 benzine . vanaf nu januari veranderd ik naar een 1.6 diesel omdat ik er ook later een caravan mee wil trekken en mijn 1.4 is toch te zwak voor .. nu de venga ongeacht welke motor mag 1300kg trekken , nu voor de caravans gebruikers die al lang met een caravan rijden , wat is het ideale gewicht voor een caravan ? denk dat 1300kg max is , maar om het comfortabele rijgevoel en veilig voor auto en de rest wat is de perfecte combinatie , iemand een idee ? ik zou gaan tot max. 1200kg of is dat nog teveel ........ Ik denk dat 1200kg nog te veel is.Voor een goed advies kan je de combinatie invoeren op caravantrekker.nlVerstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Quote
alain Geplaatst 4 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 4 December, 2017 Hy bedankt voor je info , nu op die link werkt blijkbaar niet , hy ken de diesel versie niet of ik doe iets verkeerd Quote
juxxe Geplaatst 6 December, 2017 Geplaatst 6 December, 2017 In de praktijk zal een caravan van 1100 of toch al vlug aan de 1400kg komen.... Mag niet, gebeurt automatisch.Verstuurd vanaf mijn GM 6 d met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.