Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

achteruitrijcamera

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

In ben bezig met het inbouwen van een achteruitrijcamera in mijn kia. (was toch bezig met een trekhaak, dankzij beschrijving xtra40 super gelukt). Dus kabels liggen van voor naar achter, maar nu kom ik niet bij de kentekenplaatverlichting. In de beschrijvingen die ik op het forum heb gevonden zou dat via de kofferbak in het midden kunnen? Iemand een tip hoe ik hier het gemakkelijkste bij kan komen of moet dan de hele bumper er af?

Geplaatst
In ben bezig met het inbouwen van een achteruitrijcamera in mijn kia. (was toch bezig met een trekhaak, dankzij beschrijving xtra40 super gelukt). Dus kabels liggen van voor naar achter, maar nu kom ik niet bij de kentekenplaatverlichting. In de beschrijvingen die ik op het forum heb gevonden zou dat via de kofferbak in het midden kunnen? Iemand een tip hoe ik hier het gemakkelijkste bij kan komen of moet dan de hele bumper er af?
Nee dat hoeft niet het middelste deel bekleding aan de binnen zijde kun je omhoog trekken en weg halen en dan zie je vanzelf bedrading ongeveer in het midden naar achter / buiten toe bij deze kan je je je camera bedrading bij doen rubber is meer dan ruim genoeg en als je op de grond gaat liggen en je steekt je hand achter de bumper langs kan je simpel bij dat gat komen

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣

Geplaatst

Dat dacht ik eigenlijk ook, maar denk doordat ik de trekhaak heb gemonteerd er nu niet meer bij kan komen. Niet zo handig dus. Ga de beugel van de trekhaak er even afhalen en kijken of ik er dan bij kan komen.

Nu kom ik er achter dat aan de pioneer geen rca kabel zit om de video in op aan te sluiten. Weet iemand waar ik deze kan halen/bestellen en wat de kosten zijn?

Geplaatst
Dat dacht ik eigenlijk ook, maar denk doordat ik de trekhaak heb gemonteerd er nu niet meer bij kan komen. Niet zo handig dus. Ga de beugel van de trekhaak er even afhalen en kijken of ik er dan bij kan komen.
Nu kom ik er achter dat aan de pioneer geen rca kabel zit om de video in op aan te sluiten. Weet iemand waar ik deze kan halen/bestellen en wat de kosten zijn?
Ik heb zelf ook een trekhaak en dat geeft geen problerm om er langs te komen

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣

Geplaatst

Even onder de auto gelegen en geprobeerd om met een ijzerdraadje te "vissen". Als ik nu van de binnenkant naar buiten probeer te werken kom ik tegen een soort metalen schot aan. Dit lijkt te zitten tussen de carrosserie en de bumper. Als ik vanuit de kentekenplaat verlichting naar binnen probeer te komen dan lijken de kabels naar links te gaan, terwijl de opening in de kofferbak juist rechts zit. Maakt de kabel ergens nog een draai of iets dergelijks?

Verder heb ik helaas echt geen ruimte om van onder de bumper omhoog te komen (zie foto)5a3cc245d52a4_2017-12-2209_20_46.thumb.jpg.b940ad2af1137605075c03dc6eae3a10.jpg

Geplaatst
Even onder de auto gelegen en geprobeerd om met een ijzerdraadje te "vissen". Als ik nu van de binnenkant naar buiten probeer te werken kom ik tegen een soort metalen schot aan. Dit lijkt te zitten tussen de carrosserie en de bumper. Als ik vanuit de kentekenplaat verlichting naar binnen probeer te komen dan lijken de kabels naar links te gaan, terwijl de opening in de kofferbak juist rechts zit. Maakt de kabel ergens nog een draai of iets dergelijks?
Verder heb ik helaas echt geen ruimte om van onder de bumper omhoog te komen (zie foto)5a3cc245d52a4_2017-12-2209_20_46.thumb.jpg.b940ad2af1137605075c03dc6eae3a10.jpg
Ik wil niet zeggen dat ik het wekenlijks doe maar ik pak het daar toch zo weg even mischien een trekveer er door heen naar beneden duwen ?

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk ????????

• 1 maand later...
Geplaatst

misschien een beetje late reactie, maar bij deze nog even bericht dat het gelukt is. 

Met een trekveer kwam ik wel van de verlichting in de kofferbak, maar helaas waren de aansluitingen te dik om deze goed doorgevoerd te krijgen. Dus de achterlichten en bovenkant van de bumper losgemaakt en zo kon ik de bedrading gemakkelijk tussen de balken heen geleiden. 

Nu nog even de bedrading nakijken. De camera functioneert goed, maar de display gaat niet automatisch aan als ik in de achteruit zet. Denk dat ik het kabeltje aan de verkeerde ingang heb bevestigd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...