Administrator Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 jopiekees schreef:Kees6172 schreef:Mail mij je kenteken even door op kees@autovermeulen.nl, dan zal ik ook kijken of de krukasbout bij deze auto gedaan moet worden, ik denk namelijk van wel.Kees heeft denk ik gelijk want zelf de nieuwe krukasbouten moesten uiteindelijk weer vernieuwd worden daar het niet toereikend bleek te zijn. Zelfs als bout vervangen was kon het kwaad al geschied zijn, timing-schijf beschadigd = nieuw onderblok.Bij deze Picanto's wil de pingelsensor ook nog wel eens te strak zitten, gewoon losdraaien en weer vastzetten met 20Nm.nou ja gelijk een nieuw onderblok vind ik ook beetje overdreven hoor! ik heb zelf bij een kia dealer gewerkt in rotterdam* en daar kwam ook een picanto binnen met geen vermogen en volop misfire, maar daarvan hebben we alleen een nieuwe krukas erin gezet met schaaltjes en nieuwe bout met bpd schijf en daarvan heb ik er iets van 4 gedaan en ze lopen nu nog als een zonnetje Lees meer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts