Ga naar inhoud

Rechter buiten spiegel


Tonnie89

Aanbevolen Berichten

Hoi allemaal,

Mijn spiegel heeft vandaag een paaltje geraakt, resultaat een gat in de spiegelkap aan de rechterzijde. Zier er niet zo fraai uit, daarnaast is het glaasje (in de spiegel) van de richting aanwijzing geraakt, hij werkt nog wel maar goed. 

Nu dacht ik, dat vervang ik wel even.. Maar helaas is het niet even een kappie omhoog wippen en de spiegel losmaken.

Vandaar mijn vraag, wie weet hoe ik bij de bevestiging van de spiegel kom? Is er ergens een jip en Janneke uitleg of kan ik er beter niet zelf aan beginnen...  (kan het verder helaas nergens vinden)

Hoor graag van jullie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites


er zitten inderdaad lipjes op  en je richting aanwijzer glas zit met een schroefje vast 

kijk anders even op mijn Facebook foto album daar heb ik wat fotos van mijn spiegels die ik uit elkaar heb gehaald denk dat je daar wel wat aan hebt om te begrijpen hoe het in elkaar zit 

 

https://www.facebook.com/pimpmasters.kiario/media_set?set=a.298974853592716.1073741915.100004406111111&type=3

Link naar reactie
Delen op andere sites


20 minuten geleden zei xtra40:

er zitten inderdaad lipjes op  en je richting aanwijzer glas zit met een schroefje vast 

kijk anders even op mijn Facebook foto album daar heb ik wat fotos van mijn spiegels die ik uit elkaar heb gehaald denk dat je daar wel wat aan hebt om te begrijpen hoe het in elkaar zit 

 

https://www.facebook.com/pimpmasters.kiario/media_set?set=a.298974853592716.1073741915.100004406111111&type=3

Bedankt voor je reactie! Heb gekeken maar moet zeggen dat ik er nog niet zo wijs uit wordt.. (ik ben maar een leek). Moet het hele deurpaneel eruit om hem te vervangen? :o

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor je reactie! Heb gekeken maar moet zeggen dat ik er nog niet zo wijs uit wordt.. (ik ben maar een leek). Moet het hele deurpaneel eruit om hem te vervangen?
 
Nee hoor spiegel heb ik er even afgehaald voor onder andere de foto's
En de complete spiegel haal je via de buitenkant er af door 3 bouten weg te halen
Maar als je je spiegelglas er af haald kan je bij de klios waar deze mee vast zit en deze kan je dan net een schroeven draaier weg drukken im die kap er af te halen
Ik zelf haal de voorste rand welke met 4 schroefjes vast zit altijd weg dan gaat het nog makelijker

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...