Raimond Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Hallo, Ik zoek me suf naar het kleurnummer van ons rode Kia Sportage uit 1996. Weet iemand toevallig waar ik dit kan vinden, googelen levert niets op, wel dat het nummer in het bestuurderportier, of tegen het voorschot geplaatst moet zijn. Maar ik vind niet veel anders dan bandenspanning, toelaatbaar gewicht en het chassisnummer. Thanx alvast. Raimond Quote
Rio-man Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Kun je een foto online plaatsen? Bij mijn weten is de Sportage geleverd in meerdere soorten kleuren rood. Quote
Raimond Posted June 23, 2009 Author Posted June 23, 2009 Hoi Rio, Bedankt voor je reactie. Ik heb een fotootje bijgevoegd. Raimond Quote
Rio-man Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 Aan deze tabel: 1996 on kia sportage Spoilers - Item 24124 - Spoilerdepot.com herleid ik dat de kleurcode 4R is, en de kleur naam "Garnet Red" Hoop dat je er iets mee kan. Quote
Raimond Posted June 23, 2009 Author Posted June 23, 2009 Geweldig, Ik ga shoppen...bedankt en tot ziens. Ik laat nog even weten hoe het afloopt. Raimond Quote
Raimond Posted July 4, 2009 Author Posted July 4, 2009 Hoi opnieuw, Het is gelukt. Het kleurnummer klopt en het resultaat ziet er goed uit. Heb nu de auto bij de garage staan om hem vakantieklaar te maken en de distributie riem te vervangen. Nogmaals bedankt. Raimond Quote
ProudKiaDriver-NL Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 He meneer "Ik-weet-veel-van-KIA"! Ik ben op zoek naar de kleurcode voor mijn Kia Pride (zie profielfoto), naar mijn weten word dat meestal in het chassisnummer verwerkt. Welke kleurcode heeft mijn Wagon? groet, Quote
Rio-man Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 Ik zal er eens naar gaan zoeken! Die info heb ik namelijk nog niet Quote
matthijs Posted March 22, 2010 Posted March 22, 2010 Bij mijn Kia Pride wagon staat de kleurcode onder de motorkap, net onder de ruitenwissers aan de bijrijderskant. Daar zit een plaatje met wat info, waaronder de kleurcode. Misschien voor jou ook? Quote
Recommended Posts