juxxe Geplaatst 28 Februari, 2018 Geplaatst 28 Februari, 2018 wanneer ik de android auto probeer te activeren in mijn optima van 2017 wordt deze ook weer direct door de gsm ( general mobile 6) automatisch afgesloten. wie weet waardoor dit komt. voorheen kon ik probleemloos activeren. Quote
ciscotk Geplaatst 28 Februari, 2018 Geplaatst 28 Februari, 2018 Dag juxxe in de discussie met onderwerp Android Auto staan veel, ook recente tips. Ik had eind vorige week ook problemen met AA. Door nieuwe installatie van AA 3.0 op mijn telefoon, draait ie weer perfect. 1 Quote
juxxe Geplaatst 2 Maart, 2018 Topic Starter Geplaatst 2 Maart, 2018 Dag juxxe in de discussie met onderwerp Android Auto staan veel, ook recente tips. Ik had eind vorige week ook problemen met AA. Door nieuwe installatie van AA 3.0 op mijn telefoon, draait ie weer perfect. Ik heb alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar geen succes. Het lijkt alsof de gsm zich afsluit op het moment van koppelen.Verstuurd vanaf mijn GM 6 d met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.