Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi allemaal,

Deze week nieuwe auto opgehaald. Helaas bevat deze geen reservewiel maar spuitbus waar ik niet zo fan van ben. Dealer vroeg voor reservewiel kit ~ 350 euro dus heb nee gezegd in de veronderstelling dat ik dit wel goedkoper kon aanschaffen. 

Weet iemand wat de maten zijn van het reservewiel (thuiskomer) zodat ik gerichter kan zoeken. Wil voorkomen dat ik dadelijk bijv een 17" koop en er maar ruimte in de kofferbak is voor 16".  Ook tips over aanschaf krik zijn meer dan welkom.

Bedankt

Geplaatst

hi,

Kleine update, weet inmiddels welke velg / band maat het is (135 / 90 / R17). Echter deze lijkt toch niet helemaal te passen in de huidige schuime bak die standaard in de 1.6 GDI ligt ondanks de halve cirkel die er in lijkt te zitten.

Is er iemand die een fototje kan posten met de origenele velg in bak. Ben benieuwd of de hele bak nu vervangen wordt door iets anders.

Dank.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...