deNaut Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 (edited) Hallo, Ik vervang de achterste 2 speakers (naast de hoedeplank) door 2 jbl speakers, de voordeur speakers worden vervangen door 2 ground zero speakers. nou is mijn vraag: bestaat er een verloop stekkertje die van kia naar jbl/ground zero verloopt om het zomaar te zeggen? bvd Edited June 24, 2009 by deNaut Quote
Centurion Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Stekkers vermijden maar solderen. Dat is altijd het beste en kan nooit los gaan zitten zoals stekkers. Succes, Jos Velleman Quote
deNaut Posted June 26, 2009 Author Posted June 26, 2009 is er ook iemand die iets van een aansluitschema voor de shuma heeft? kan ik het blokje voor de achterspeakers eraf knippen en deze rechtstreeks op de speakers aansluiten? en hoe zit het met de voordeur speakers? welke draden moet ik dan hebben? Quote
deNaut Posted June 27, 2009 Author Posted June 27, 2009 niemand die weet welke draden ik moet hebben bij de voordeuren? Quote
Recommended Posts