m v ballegooij Posted March 29, 2018 Posted March 29, 2018 Vrijdag 30 maart wordt ik trotse eigenaar van deze kia. Quote
Pietgolf Posted March 29, 2018 Posted March 29, 2018 2 uur geleden zei m v ballegooij: Vrijdag 30 maart wordt ik trotse eigenaar van deze kia. Quote
Pietgolf Posted March 29, 2018 Posted March 29, 2018 Mooi effe aftellen nu Wanneer besteld?? Ik zelf een Business ( Cerulean Blue) besteld 19 januari ( dit jaar) Verwachting eerst begin april dan eind april nu weer half mei Zal wel in Noord Korea worden gemaakt bij de kleine "" rakettenman"" die heeft zeker andere gesprekken met Trumpie zn vrouw dus druk man Quote
m v ballegooij Posted March 29, 2018 Author Posted March 29, 2018 Dit is de bisiness dynamicline 1.6 cdri. Heb hem 12 jan besteld eerst een andere kleur de serius silver maar 2 weken later kreeg ik een telefoontje dat deze niet meer leverbaar was .toen maar deze gekozen.Hij zou ook iets later komen maar dat was aangepast .zou eerst 20 maart woden gelost en rond 24 ste aankomen maar raar hij was al 20 maart bij de dealer.en morgen wordt ie dan al geleverd . Quote
Recommended Posts