Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag op en neer naar België geweest.

Op de heenweg een steentje tegen de voorruit gekregen met een barst van 20cm tot gevolg. Iemand enig idee van de kosten voor vervanging van de voorruit bij de dealer? 5828068b29c841b1f6a0ae5872264005.jpg

Verstuurd vanaf mijn F5121 met Tapatalk

Geplaatst

Even in je verzekeringspolis kijken hoe je bent verzekerd Als je alrisk bet verzekerd kost het je niets maar dan moet je wel bij de dior hun opgegeven glas mensen laten repareren En er zijn ook polisen waarbij het je de helft van je eigen risico kost En ben je helemaal niet tegen glas breuk verzekerd kun je het beste de glas man bellen voor een prijsopgave

Geplaatst
Even in je verzekeringspolis kijken hoe je bent verzekerd Als je alrisk bet verzekerd kost het je niets maar dan moet je wel bij de dior hun opgegeven glas mensen laten reparerenEn er zijn ook polisen waarbij het je de helft van je eigen risico kost En ben je helemaal niet tegen glas breuk verzekerd kun je het beste de glas man bellen voor een prijsopgave
Hoi xtra40, dat begrijp ik allemaal maar er zit nogal wat tegen de voorruit gelijmd dus ik vroeg het me gewoon af. Ik heb de auto via Kia Private Lease dus het zal vast goedkomen. Ik baal er wel van

Verstuurd vanaf mijn F5121 met Tapatalk

Geplaatst

Twee weken geleden precies hetzelfde mee gemaakt. Ook naar belgie op en neer en ook een scheur in het raam. Ik had geen eigen risico maar volgens de autoruitenreparateur was het raam alleen al meer dan 600 euro....

• 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...