perry74 Geplaatst 12 April, 2018 Geplaatst 12 April, 2018 Beste mensen op dit forum, Ik wil een afneembare trekhaak gaan monteren onder onze nieuwe kia cee'd sw ik zou graag willen weten of dit eenvoudig is en moet ik ergens wat boren of weghalen. en kan ik de kabels zo inpluggen of is dit toch complexer? dit is de link naar de trekhaak https://www.rameder.nl/brink-trekhaak-complete-set-151312-10750-1.html ik hoop op nuttige reacties waar ik mee vooruit kan. Groetjes Perry Quote
JonathanVerm Geplaatst 16 Mei, 2018 Geplaatst 16 Mei, 2018 Omwille van garantie hebben wij dit laten doen onder onze Pro_Cee'd. Daar moesten een aantal kunststof delen onder de auto verzaagd worden en een klein hapje uit de bumper. Voor het aansluiten van de stekker moesten ze naar het ruim voor de reserveband. Ik weet niet of dit met stekkers of solderen gedaan is. Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk Quote
Martin1977 Geplaatst 28 Mei, 2018 Geplaatst 28 Mei, 2018 Zelf goed te doen. Ik heb het zowel bij een rio uit 2011 als een ceed sw 2013 xelf gedaan. De bevestiging gaten zitten er al. En wanneer je een originele kabel boom besteld is het alleen maar stekkers klikken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.