Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste mensen op dit forum,

Ik wil een afneembare trekhaak gaan monteren onder onze nieuwe kia cee'd sw ik zou graag willen weten of dit eenvoudig is en moet ik ergens wat boren of weghalen. en kan ik de kabels zo inpluggen of is dit toch complexer? dit is de link naar de trekhaak https://www.rameder.nl/brink-trekhaak-complete-set-151312-10750-1.html

ik hoop op nuttige reacties waar ik mee vooruit kan.

Groetjes Perry

• 1 maand later...
Geplaatst

Omwille van garantie hebben wij dit laten doen onder onze Pro_Cee'd. Daar moesten een aantal kunststof delen onder de auto verzaagd worden en een klein hapje uit de bumper. Voor het aansluiten van de stekker moesten ze naar het ruim voor de reserveband. Ik weet niet of dit met stekkers of solderen gedaan is. 10dd51b5efec400dc2ef9d03e6a4ac2a.jpg

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk

• 2 weken later...
Geplaatst

Zelf goed te doen. Ik heb het zowel bij een rio uit 2011 als een ceed sw 2013 xelf gedaan. De bevestiging gaten zitten er al. En wanneer je een originele kabel boom besteld is het alleen maar stekkers klikken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...