ReneBr Posted April 13, 2018 Posted April 13, 2018 Hallo, ik wil mijn oude antenne vervangen omdat mijn sprietje niet meer in die voet past ! Verpulverd... ik heb reeds een vervangend exemplaar, maar nu het overzetten nog, van basisvoet op dak... hoe te beginnen ? Rubber verwijderen om dakhemel gedeeltelijk te laten zakken ?? Quote
xtra40 Posted April 14, 2018 Posted April 14, 2018 Hallo, ik wil mijn oude antenne vervangen omdat mijn sprietje niet meer in die voet past ! Verpulverd... ik heb reeds een vervangend exemplaar, maar nu het overzetten nog, van basisvoet op dak... hoe te beginnen ? Rubber verwijderen om dakhemel gedeeltelijk te laten zakken ??Achter zitten doppen on de hemel omhoog te houden die er uit de bekleding van de b en c stylen er af deur rubbers weg of los maken dan je grepen in de hemel weg en dan een stukje je hemel laten zakken kan je net met je sleutel bij je antennenVerstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣 Quote
Guest Petrolhead Posted April 15, 2018 Posted April 15, 2018 Je zou nog kunnen proberen om via de achterkant onder de hemel te komen als je een panoramadak hebt, kleprubber wegtrekken en voorzichtig de hemel iets omlaag trekken. Met pano dak heb je nl net iets meer ruimte onder het dak, ik heb zo de originele haaienvin antenne gemonteerd. Quote
Recommended Posts