mr_pimp_ Geplaatst 27 Juni, 2009 Geplaatst 27 Juni, 2009 hallo ik heb een vraagje ik zou mss met tijd zwaardere boxen steeken maar heb al gekeken,da grilje voor de box kan niet los?:s iemand die daar meer weet?ik heb gekeken de box is 16.5 cm vn pioneer maar kan je dat grilje uithalen en zo makellijk uithalen en ander steeken en dan dat grilje vn pioneer ofzo insteekn? mvg kevin Quote
brouwer2001 Geplaatst 28 Juni, 2009 Geplaatst 28 Juni, 2009 hoi, kia kenende zal je wel weer hele panelen moeten verwijderen om bij de speakers te komen. dit is al bij meerdere modellen het geval. maar waar en hoe bij een cee'd durf ik niet te zeggen. suc6 er mee gr ronald Quote
OutOfFocus Geplaatst 29 Juli, 2009 Geplaatst 29 Juli, 2009 (aangepast) hallo ik heb een vraagje ik zou mss met tijd zwaardere boxen steeken maar heb al gekeken,da grilje voor de box kan niet los?:s iemand die daar meer weet?ik heb gekeken de box is 16.5 cm vn pioneer maar kan je dat grilje uithalen en zo makellijk uithalen en ander steeken en dan dat grilje vn pioneer ofzo insteekn? mvg kevin Ja. Je moet de deurpanelen verwijderen. Dat gaat vrij eenvoudig. Je hoeft maar drie schroeven los te halen ,1 achter de deurgreep, 23 Augustus, 2009 aangepast door OutOfFocus Toevoegen link naar foto's Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.