Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goedemorgen allemaal, 

Ik heb een rio plus pack uit 2013 en wil hier cruise control inbouwen. Nu heb ik wel het een en ander gelezen erover ook dat het makkelijk te doen is. Maar mijn vraag was is er iemand die mij zou willen helpen met het monteren natuurlijk wel tegen een vergoeding. Ik zou het zelf wel kunnen maar vind het fijner dat iemand het doet die het al een keer gedaan heb en zeker weet wat hij wel en niet los kan halen. Dit omdat he het tegenwoordig niet weet met de moderne auto's.  Mocht iemand dit willen doen het het zal pas rond half juni worden.  Ik moet alles nog bestellen maar wilde eerst inventariseren of iemand zou willen helpen.  Ik had nog een vraag als ik het bestel heb ik dan ook die clockspring nodig of zit de goede er al in? Want er zijn op eBay pakketten met en zonder clockspring.

groeten Bas Vink

Posted

Geen probleem heb dit al 10 tallen keren gedaan je moet er wel even voor naar het pimpmasters hoofd kantoor komen in edam :-)

En je hebt geen clockspring nodig alleen het setje met de 3 knoppen en de kabel 

Posted

Dankjewel xtra-40 naar Edam komen vind ik niet erg. Dit wordt pas wel ergens half juni  ik ga de spullen bestellen en zal binnenkort even contact met je opnemen 

groeten bas