peter1968 Posted May 6, 2018 Posted May 6, 2018 Hallo ik heb een Kia rio van 2004 daar springen constant de zekeringen.(onder de motorkap.) deze zijn van de abs .(van het blok main relais) Maar als je remblokken en schijven versleten zijn springen dan constant je zekeringen van 30? zodra ik de rem maar intrap boom zekering. en stopt de auto. Nu steek ik er morgen wel nieuwe remblokken in en schijven, moeten zeker vervangen worden ook.(ivm een keer noodstop afgelopen week) maar zou dan het euvel over zijn? of springen normaal je zekeringen niet? alle relais en benzine pomp zijn al vervangen.(gaf ie ook storing op) maar nu hoorde ik rechtsvoor de blokken en de schijf vandaag behoorlijk. dus morgen vervangen, graag hoor ik of iemand me iets meer erover kan vertellen. groetjes Peter (let op leek in auto s) Quote
xtra40 Posted May 6, 2018 Posted May 6, 2018 zekering heeft niks met je remblok dikte te maken denk eerder dat je een storing hebt in je abs pomp omdat je zelf al aangeeft dat het is gekomen na een nood stop Quote
Recommended Posts