Rioto Posted May 9, 2018 Posted May 9, 2018 Goeden dag, Mijn naam is Jan, ik ben nieuw op dit forum en mijn probleem is dat ik gestrand ben in Frankrijk met mijn Kia Rio. Startte plots niet meer, afgesleept en de lokale garage wilde dolgraag de brandstofpomp vervangen voor bijna 900 euro. Auto terug laten komen naar de camping en na wat gerommel met de relais kwam er toch wat beweging in. Startte alleen soms wel en soms niet. Het valt me op dat er een aantal relais in zitten met de tekst naar achteren en het Kia logo links voor; de stekker laat dit toe maar bij elke poot staat wel een ander cijfer, dus ik vraag me af of dit niet de oorzaak kan zijn geweest. Als ik het relais van de brandstofpomp omwissel met die van de koplampen doet het dimlicht het niet, dus waarschijnlijk is die dus stuk. Is er iemand die weet hoe die relais er in horen en of de verkeerd geplaatste relais nog wel betrouwbaar zijn? Ik had al een gebruikte brandstofpomp besteld in Nederland, maar misschien lag het alleen maar aan het relais.. Hoop dat dit iemand bekend voorkomt Quote
Recommended Posts