Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vorige week kon ik mijn achteruit schakelaar niet meer bedienen vanuit de bestuurders stoel. De schakelaar van de achterdeur werkt wel  maar dus niet met de  schakelknop van de voordeur.

Nu kon ik een schakelunit kopen maar voordat ik iets forceer wil ik graag enige info over het demonteren. Na voorzichtig met platte hulpmiddelen te proberen de huidige schakelunit te verwijderen durfde ik niet verder te gaan . Onderzijde van het paneel kon ik breder krijgen en het schakel paneel uit het kliksysteem tillen echter aan de voor en achterzijde en aan de deurzijde kwam er te weinig beweging in zodat ik twijfel of er ook geschroefd is.

Wie kan mij vertellen hoe het paneeltje verwijderd kan worden? Zie afbeelding.   Groen/geel kon ik voorzichtig openen waarachter 2 klik klemmetjes . Rood kon ik niet ver genoeg openen waardoor ik nog maar niets geforceerd heb.   U zou me erg helpen met advies over de bevestiging van dit schakel paneel.

deur.jpg

Posted

even toch een kleine opmerking over je post deze heb je geplaatst in het deel waar men zich voorsteld 

gaarne stel men de vraag in het daarvoor betreffende forum deel meestal bij het model waar het omgaat 

op deze manier krijg je waarschijnlijk meer reacties 

ook is het handig om je avatar met gegevens (de linkercolom naast je antwoord) even aan te vullen met wat basis gegevens zo darmen ook ziet om welk model het gaat en uit welk jaar enz enz 

sterkte met de reparatie