Sportage 2 Posted May 30, 2018 Posted May 30, 2018 Hi there! Ik rijd nu alweer mijn 2 Kia. Hadden we eerst 2 jr een Carens uit 2006 (wat een oerlelijke maar degelijk bak was dat), momenteel rijden we nog een zwarte Sportage uit 2005. Dat is vooral een stoere auto om te zien want na bijna 2 jr rijden mag ie weg. Wij stappen over naar een Hyundai Ioniq hybrid. Van een slurper naar een zuinig beestje dus. Ook de Sportage is een degelijke kar gebleken. Eigenlijk nooit wat aan gehad vwb reparaties e.d. Weggedrag laat wel een hoop te wensen over... je zit hoog dat dan weer wel en dat is prettig. O ja, ik woon samen met een prachtige vrouw en samen hebben we 2 kinderen. 1 jongen van 13 en een meisje van 9. Eigenlijk gebruiken we de auto alleen voor korte ritjes en doen we verder vrijwel alles met de trein omdat ik bij de spoorwegen werk en we gratis met de trein kunnen reizen. Nu dat jullie bijna alles van me weten; kan ik hier ook ergens de Sportage te koop aanbieden? Quote
Recommended Posts