Administrators Jheroen Geplaatst 24 Juni, 2005 Administrators Geplaatst 24 Juni, 2005 Vandaag bij de dealer wat spullen afgegeven en meteen even de eerste plaatjes geschoten van de auto! Wow mooie kar! Er moeten nog sidebars op (rvs rond) en parkdistance achter. Gaaf h Quote
Doktor Geplaatst 24 Juni, 2005 Geplaatst 24 Juni, 2005 Er moeten nog sidebars op (rvs rond) en parkdistance achter. Gaaf h?? hallo jheroen Heel mooi, ik ben ook benieuwd naar de fotos met side bars. Ook een beetje jaloers want mijn buurman en ik wachten al 6 maanden. gr doktor Quote
Mauser.Net Geplaatst 24 Juni, 2005 Geplaatst 24 Juni, 2005 Mooie kar man! Gefeliciteerd! Ben ook erg benieuwd naar de foto's met sidebars. Hoe meer foto's hoe beter Quote
xHansx Geplaatst 26 Juni, 2005 Geplaatst 26 Juni, 2005 Jheroen, hij is echt top !!!! Gefeliciteerd, Ik kom nog steeds geen enkele sportage tegen op de weg!!! Worden er ?berhaupt wel sportages afgeleverd op het moment? groet van Hans Quote
Doktor Geplaatst 27 Juni, 2005 Geplaatst 27 Juni, 2005 Jheroen, hij is echt top !!!! Gefeliciteerd, Ik kom nog steeds geen enkele sportage tegen op de weg!!! Worden er ?berhaupt wel sportages afgeleverd op het moment? groet van Hans Jazeker! Er staan er weer twee bij kia nijmegen klaar voor aflevering. kia bergharen heeft er een staan voor aflevering. Ik heb de sportage in alle kleuren gezien op de openbare weg gr doktor de sportage spotter! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.