Administrators Jheroen Posted June 24, 2005 Administrators Posted June 24, 2005 Vandaag bij de dealer wat spullen afgegeven en meteen even de eerste plaatjes geschoten van de auto! Wow mooie kar! Er moeten nog sidebars op (rvs rond) en parkdistance achter. Gaaf h Quote
Doktor Posted June 24, 2005 Posted June 24, 2005 Er moeten nog sidebars op (rvs rond) en parkdistance achter. Gaaf h?? hallo jheroen Heel mooi, ik ben ook benieuwd naar de fotos met side bars. Ook een beetje jaloers want mijn buurman en ik wachten al 6 maanden. gr doktor Quote
Mauser.Net Posted June 24, 2005 Posted June 24, 2005 Mooie kar man! Gefeliciteerd! Ben ook erg benieuwd naar de foto's met sidebars. Hoe meer foto's hoe beter Quote
xHansx Posted June 26, 2005 Posted June 26, 2005 Jheroen, hij is echt top !!!! Gefeliciteerd, Ik kom nog steeds geen enkele sportage tegen op de weg!!! Worden er ?berhaupt wel sportages afgeleverd op het moment? groet van Hans Quote
Doktor Posted June 27, 2005 Posted June 27, 2005 Jheroen, hij is echt top !!!! Gefeliciteerd, Ik kom nog steeds geen enkele sportage tegen op de weg!!! Worden er ?berhaupt wel sportages afgeleverd op het moment? groet van Hans Jazeker! Er staan er weer twee bij kia nijmegen klaar voor aflevering. kia bergharen heeft er een staan voor aflevering. Ik heb de sportage in alle kleuren gezien op de openbare weg gr doktor de sportage spotter! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.