Hermanus Geplaatst 25 Juni, 2018 Geplaatst 25 Juni, 2018 Wie weet wat er aan de hand is. Nieuwe telefoon (Nokia 7 plus) wordt niet herkend bij aansluiten usb om android auto te gebruiken. Usb instelling telefoon staat op mtp maar zodra ik hem inschakel springt hij direct naar alleen laden en op het scherm van de radio komt de mededeling "Telefoon niet herkend". Via de computer (Windows) kan ik wel de media benaderen. De oude telefoon kan ik ook gewoon aansluiten. Wat doe ik fout? Quote
Henriw03 Geplaatst 25 Juni, 2018 Geplaatst 25 Juni, 2018 Misschien heb je iets aan deze link, vanaf minuut 3:35 wordt uitgelegd hoe en wat te doen om de app te installeren. Quote
Hermanus Geplaatst 28 Juni, 2018 Topic Starter Geplaatst 28 Juni, 2018 Bedankt voor de reactie. Het installeren van Android Auto was echter het probleem niet. Het Kia systeem herkende mijn telefoon gewoon niet. Ik heb een harde reset op de telefoon uitgevoerd, alles opnieuw geinstalleerd en nu werkt het weer! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.