MBo Posted July 5, 2018 Posted July 5, 2018 (edited) Na een aantal proefritten in verschillende auto's, zijn we overtuigd: het wordt een Niro Executive. Vooral de rustige stijl van rijden en de zeer rijke uitvoering van technologische mogelijkheden vallen op tov van andere merken en modellen waarin we gereden hebben (o.a. Kia Sportage -geweldige auto, echter iets te groot voor ons-, Volvo V60 hybride -mooi, maar zeer laag, Ford Cmax hybride -goede hoge zit. Afgehaakt op geluid van richtingaanwijzer...-, Mazda CX 5 -heeft alles, maar helaas geen hybride-). Afscheid nemen van onze Mazda 5 van 2007. Heeft ons nooit in de steek gelaten. Dat heb ik onze "nieuwe" Niro alvast ingefluisterd... Volgende week de auto ophalen. Edited July 5, 2018 by MBo Betere foto Quote
Ed-Car Posted July 5, 2018 Posted July 5, 2018 Welkom. Gaat vast bevallen. Ik ben niet bekend met de Niro helaas, maar gaan straks wel onze 5de Kia ophalen. Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders. Quote
Recommended Posts