Sebastiaan Posted July 17, 2018 Posted July 17, 2018 Hallo! Ik heb een Kia Rio comfortline navigator 2017 gekocht in maart. Ik ben een echte hardstyle liefhebber en kan geen genoeg krijgen van die heerlijk rollende bass. Hierdoor kwam ik er dus al vrij snel achter dat ik met de standaard audio set up van de rio niet gelukkig ga worden. Ik heb de dealer waar ik me auto gekocht heb gevraagd voor een prijs opgave voor een audio upgrade maar ik kreeg zo'n achterlijk hoog bedrag terug dat ik het zelf wil gaan doen. Mijn intentie is om de 4 grote luidsprekers te vervangen en een underseat woofer te installeren. Ik heb wat gegoogeld maar ik kan er niet echt achter komen wat nou een goeie geluidsset is (wat aan het vermogen van de radio voldoet) en tot zijn recht komt in mijn wagen. Ook vind ik niks over extra audiokabels (tulp of andere overbrenging) wat er nodig is om de woofer aan te sluiten Graag advies hiervoor en extra tips zijn natuurlijk altijd welkom! Alvast bedankt! Gr. Sebastiaan Quote
xtra40 Posted July 17, 2018 Posted July 17, 2018 Maar heb je nu een rio 3 of een rio 4 ?? Mischien even een foto Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk Quote
Recommended Posts