Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Trim raambediening/handgreep

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Goeiemorgen,

Bij mij is op het deurpaneel vlakbij de handgreep en de raambedieningen het een en ander lelijk geworden.

Nou wilde ik kijken of ik deze kon vervangen en dat kan ben ik achter, maar ik kom op internet en Ebay alleen maar de trim tegen waar het slot van de deuren ook in zit, deze zit bij mij namelijk in de middenconsole vlakbij de climate control.

Ik wil degene hebben die alleen de vier ramen/raamslot/spiegelbediening/spiegel inklap functie.

Maar ik vind alleen maar deze:

FCA9D0B0-66E1-4FEB-9057-6A5EEAFB3779_zps

Deze bovenstaande heeft dus 1 gat teveel (6 ipv 5).

Iemand die mij een duwtje in de goeie richting kan geven of kan ik deze gewoon bij een Nederlandse dealer bestellen?

aangepast door Glenncrx
Geplaatst

Hallo Glenncrx.

Vervangen kost behoorlijk wat, is het niet interessant om hem te wrappen ??

bij mijzelf met carbon 5d gedaan, en ziet er leuk uit en als nieuw. ( 5D Auto Sticker 200 cm X 50 cm (78.7 inch X 19.7 inch) Glossy Carbon Vinyl Film Wrap Folie Waterdicht DIY Auto Decoratieve Sticker )

Ik koop alles via Aliexpress met succes. wel even wachten, maar alles wordt correct geleverd voor weinig geld.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...