Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Standaard audio in DynamicLine?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Binnenkort hoogst waarschijnlijk de Rio Dynamicline in bezit maar ik vind eigenlijk de audiokwaliteit wat mager van het standaard geleverde systeem. Iemand die weet waar meer info te vinden is over wat er standaard wordt geleverd?

Geplaatst
1 uur geleden, MartinW zei:

Binnenkort hoogst waarschijnlijk de Rio Dynamicline in bezit maar ik vind eigenlijk de audiokwaliteit wat mager van het standaard geleverde systeem. Iemand die weet waar meer info te vinden is over wat er standaard wordt geleverd?

rio media.tiff

Geplaatst
Bedankt maar buiten dat er een radio inzit geeft dit niet echt meer informatie over de aanwezige audio (vermogen, tweeter e. d.)
Vermogen is hooguit 4x 10 watt en dan alleen op de voor speakers achter dient een beetje als subwoofer en de tweeters vokr heb ik net ook vervangen die zijn zo klein en ligt als je die op tafel legt waaien ze weg

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

Geplaatst
OK, het is dus geen instellingen-dingetje. Bedankt voor je reactie, nu maar op zoek naar wat beters.
Beters is er zat alleen zit daar bijna nooit DAB op
Daar ben ik dus ook nog naar op zoek
En de inbouw is ook nog eens singel din en geen dubbel din

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...