MartinW Geplaatst 12 Augustus, 2018 Geplaatst 12 Augustus, 2018 Binnenkort hoogst waarschijnlijk de Rio Dynamicline in bezit maar ik vind eigenlijk de audiokwaliteit wat mager van het standaard geleverde systeem. Iemand die weet waar meer info te vinden is over wat er standaard wordt geleverd? Quote
xtra40 Geplaatst 12 Augustus, 2018 Geplaatst 12 Augustus, 2018 1 uur geleden, MartinW zei: Binnenkort hoogst waarschijnlijk de Rio Dynamicline in bezit maar ik vind eigenlijk de audiokwaliteit wat mager van het standaard geleverde systeem. Iemand die weet waar meer info te vinden is over wat er standaard wordt geleverd? rio media.tiff Quote
MartinW Geplaatst 12 Augustus, 2018 Topic Starter Geplaatst 12 Augustus, 2018 Bedankt maar buiten dat er een radio inzit geeft dit niet echt meer informatie over de aanwezige audio (vermogen, tweeter e. d.) Quote
xtra40 Geplaatst 12 Augustus, 2018 Geplaatst 12 Augustus, 2018 Bedankt maar buiten dat er een radio inzit geeft dit niet echt meer informatie over de aanwezige audio (vermogen, tweeter e. d.)Vermogen is hooguit 4x 10 watt en dan alleen op de voor speakers achter dient een beetje als subwoofer en de tweeters vokr heb ik net ook vervangen die zijn zo klein en ligt als je die op tafel legt waaien ze weg Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk Quote
MartinW Geplaatst 13 Augustus, 2018 Topic Starter Geplaatst 13 Augustus, 2018 OK, het is dus geen instellingen-dingetje. Bedankt voor je reactie, nu maar op zoek naar wat beters. Quote
xtra40 Geplaatst 13 Augustus, 2018 Geplaatst 13 Augustus, 2018 OK, het is dus geen instellingen-dingetje. Bedankt voor je reactie, nu maar op zoek naar wat beters.Beters is er zat alleen zit daar bijna nooit DAB op Daar ben ik dus ook nog naar op zoek En de inbouw is ook nog eens singel din en geen dubbel dinVerstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.