Kogelman Geplaatst 16 Augustus, 2018 Geplaatst 16 Augustus, 2018 In mijn Rio superpack (2012) valt mij op dat aan de onderkant vd auto er lange zwarte afdekkapjes bevestigd zijn over bijna de gehele lengte vd auto, waaronder o.a. de remleidingen en andere kabels ldooropen. Dmv deze lange smalle kunststof kapjes worden deze beschermd tegen weersinvloeden, pekel, modder etc. Wat mij opviel is dat er alleen ter hoogte van de bestuurdersstoel niet zo'n kapje onder mijn auto zit. Ik heb daarom de dealer gevraagd er eentje onder te zetten zodat alles mooi beschermd is. Wat schetst mijn verbazing? Volgens de dealer hoort er op die plek ook geen kapje te zitten, bij geen enkele Rio zit er daar eentje! Ik ben benieuwd of dit klopt. Hebben jullie ook allemaal 1 ontbrekende kabelgootafdekkapje onder de auto? Dat vind ik bijzonder, waarom zou Kia daarop bezuinigd hebben? groet, Kogelman Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.