ArRi3 Geplaatst 25 Augustus, 2018 Geplaatst 25 Augustus, 2018 (aangepast) Hoi, Maandag haal ik mijn Sportage op (mijn eerste Kia ooit) Het is een 2.0 diesel uit 9-2007 op grijs kenteken. Voordat ik de koop sloot, heb ik de auto nog op de brug bekeken en zag dat op het achterste subframe veel roestvorming was. Rechts was het slechts oppervlakkig maar links kon ik er met een beetje kracht zo met mijn duimnagel doorheen duwen. Uiteraard meegenomen in de prijs-onderhandeling. Nu mijn vraag: Is dit een bekend issue bij deze modellen? En wie heeft er hier ook mee te maken gehad? Uiteraard zijn tips welkom! Zelf dacht ik dat ik de roest kan verwijderen en dan door iemand een plaat in laten lassen en daarna een tectyl behandeling doen ofzo. Ik hoor graag jullie bevindingen. Groet, Arjan 25 Augustus, 2018 aangepast door ArRi3 foto uploaden Quote
CJAvHam Geplaatst 27 Augustus, 2018 Geplaatst 27 Augustus, 2018 Beter maar gewoon vervangen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.