Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

service boek Picanto 2

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo

Ik heb twee vragen over Kia Picanto 1.0 CVVT Comfort line ,bouwjaar 2014

1. Kan ik ergens de reparatie boeken kopen? – Vroeger had jij “vraagbaak” of “haynes manual”. Wat gebruiken nu garages en dealers?

2. Welke OBD software is de meeste geschikte voor mijn Picanto (TA)? – android/windows of linux platform

Bij voorbaat dank,

Miro

Geplaatst (aangepast)

kort update

1.  Nog zoek ik de geschikte boek.

alleen voor de oude model iets gevonden

https://www.bol.com/nl/p/vraagbaak-kia-picanto-deel-benzine-dieselmodellen-1999-2003/9200000081188747/?Referrer=ADVNLGOO002008P-G-58164333052-S-375648503008-9200000081188747&gclid=EAIaIQobChMI45LN0amc3QIVFeJ3Ch373wxwEAQYASABEgL39vD_BwE&gclsrc=aw.ds

2. OBD Software - status gevonden voor android

- Torque Pro - cost 3..4 euro bij google play

- Kia plugins for Torque pro - gratis, Er is een PRO versie maar deze vond ik voldoende. Ontdekt de meeste PID in mij auto.

tips voor gebruik Torque pro - bij instellingen inschakelen de bluetooth high spreed communication

aangepast door miro
  • 2 maanden later...
Geplaatst

Ik denk omdat er op de meeste nog garantie zit dat de vraag te klein is en dus nog niet op de markt gebracht ,of je moet ergens een werkplaats handboek zien te gemachtigen ,maar die kans is ook klein.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...