Ga naar inhoud
Kwenie

Welke radio speler? Navi/bluetooth android?

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik ben opzoek naar een plug and play radio voor mijn kia rio uit 2013.

Er moet navi en bluetooth opzitten en het liefst android. Daarbij moet ik ook een frontje hebben gezien ik nu een radio heb met niks:)

Iemand toevallig tips voor me? Heb zelf al gezocht maar heb er niet heel veel verstand van en wil wel de juiste hebben!

Groet en bedankt

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zo iets zoek ik inderdaad dank je!

Ik heb nog 3 vraagjes voor jou:)

1) ben je bekend met deze website en is deze dus betrouwbaar?

2) ik kan niet vinden of het frame er ook bij zit, ik heb nu namelijk de basic radio zonder enige extra opties.

3) zijn de aansluitingen het zelfde? En dus ook te wisselen met mijn basic radio

Hartstikke bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo zeg dat zijn een boel vragen in een keer default_icon_smile.gif :-)

Ik ben niet zo bekent met deze mensen om dat ik het altijd zelf in Hongkong bestel maar dit moet je wel durven en in het buitenland hebben ze nog veel meer keuze

Deze uit het voorbeeld past 1 Op 1 in jou auto er worden verloop kabels mee geleverd dus dat zit wel goed

Ook montage frames en alles zit er ook gewoon bij net als de antenne voor de navigatie en bij somige ook een externe microfoon als deze niet in de radio zit gemaakt

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zo zeg dat zijn een boel vragen in een keer default_icon_smile.gif default_icon_smile.gif
Ik ben niet zo bekent met deze mensen om dat ik het altijd zelf in Hongkong bestel maar dit moet je wel durven en in het buitenland hebben ze nog veel meer keuze
Deze uit het voorbeeld past 1 Op 1 in jou auto er worden verloop kabels mee geleverd dus dat zit wel goed
Ook montage frames en alles zit er ook gewoon bij net als de antenne voor de navigatie en bij somige ook een externe microfoon als deze niet in de radio zit gemaakt

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

Haha klopt, dacht kan het beter in een keer goed doen!

Bedankt voor je tijd en duidelijke antwoorden! Deze ga ik dus maar bestellen haha

Groet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik was benieuwd of je inmiddels de radio hebt en of deze er al in zit. En natuurlijk of

deze bevalt. Heb je de DAB+ ook werkend en is de ontvangst goed.

Ik ben benieuwd.

groet,

Elmar

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door deze site te gebruiken ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.