Dr. Maximum Geplaatst 23 Oktober, 2018 Geplaatst 23 Oktober, 2018 (aangepast) Hoi, Bij het vervangen van remschijf kwam ik dit schroefje tegen, dat er nogal geroest uit zag.. (Het gaat om schroefje nr B in de tekening hieronder ) Weet iemand waar een nieuw te halen, of wat voor schroef het exact is ? Verder iemand anders ook problemen met de 2 phillip heads op de remschijf los te krijgen.. ? Ziet er naar uit dat ik zo een punch tool ( impact driver ) moet gaan halen om die los te krijgen 23 Oktober, 2018 aangepast door Dr. Maximum Quote
Kia2811 Geplaatst 23 Oktober, 2018 Geplaatst 23 Oktober, 2018 Gewoon schoon borstelen en weer gebruiken een beetje oppervlakkig roest doet geen afbreuk aan de de bout... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 23 Oktober, 2018 Geplaatst 23 Oktober, 2018 Als het schroefdraad niet beschadigt is gewoon terug draaien Schroef in de remschijf eerst een klap met een hamer geven dan schrikt hij meestal kan je hem dan makelijker los draaienVerstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.