jackveld Geplaatst 28 November, 2018 Geplaatst 28 November, 2018 Wie kan mij vertellen waar ik klepbekers kan kopen voor een Kia Sorento 3.3 V6 van 2008 (auto loopt op LPG). Wat een ouderwets systeem om de kleppen te stellen voor deze motor........ Albast bedankt Quote
waldi nl Geplaatst 1 Januari, 2019 Geplaatst 1 Januari, 2019 Hallo. Ik heb hetzelfde probleem, dit probleem heeft er mee te maken dat de kleppen rekken door de temperatuur van het verbranden van de lpg en vermindert zich de ruimte tussen de kleppen en de klepbekers. De oplossing voor dit probleem is om meer ruimte te maken. Tot 0.30mm dit komt voor bij de uitlaatkleppen. Ik begin over een paar dagen hier aan te werken. Het verwisselen van de klepbekers. Als deze niet te verkrijgen zijn dan moeten deze worden geslijpt om de optimale ruimte er tussen te krijgen van 0.30mm Als je onderdelen hiervoor zou vinden kan je mij dat vertellen? Bedankt. Quote
jackveld Geplaatst 2 Februari, 2019 Topic Starter Geplaatst 2 Februari, 2019 Probleem opgelost klepbekers vervangen. Zijn in 1 maat te krijgen en je moet ze zelf "afslijpen" is een vreselijke klus (24 stuks) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.