Factotum Geplaatst 17 December, 2018 Geplaatst 17 December, 2018 Kan iemand mij vertellen waar die gele bolletjes voor staan in het scherm van de navi van de Kia Niro? Ik kan maar niet ontdekken wat ze betekenen zie foto. Groet, F Quote
gerrit1 Geplaatst 17 December, 2018 Geplaatst 17 December, 2018 Dan heb je deze weg met bolketjes eerder gereden . Misschien de heenweg. Gr.v.Gerrit 1 Quote
xtra40 Geplaatst 17 December, 2018 Geplaatst 17 December, 2018 Zo te zien rij en parkeer je vaak op die route die gele bolletjes zijn je geschiedenis waar je alemaal al hebt gereden heel erg irritant vond ik ook dus ik heb het uitgezetVerstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk 1 Quote
Factotum Geplaatst 17 December, 2018 Topic Starter Geplaatst 17 December, 2018 Dank voor de info. Ik zit niet te wachten op historie waar ik al gereden heb. Ik ga dat ook uitzetten. Ik weet alleen nog niet hoe of waar Quote
Factotum Geplaatst 17 December, 2018 Topic Starter Geplaatst 17 December, 2018 37 minuten geleden, xtra40 zei: Zo te zien rij en parkeer je vaak op die route die gele bolletjes zijn je geschiedenis waar je alemaal al hebt gereden heel erg irritant vond ik ook dus ik heb het uitgezet Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk Dank voor de info. Ik zit niet te wachten op historie waar ik al gereden heb. Ik ga dat ook uitzetten. Ik weet alleen nog niet hoe of waar Groet. F Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.