Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
24 minuten geleden, Pascal mulder zei:

Goedemorgen ik heb een vraag .  Ik heb led lampen geplaatst in mijn Kia picanto van 2012 maar slechtlicht  zitten wel lensen in de koplamp iemand een oplossing  aub

welke lampen heb je geplaatst er zijn heel veel soorten ???

en led licht geeft heel erg wit licht welke minder opvalt als je ergens rijd waar al licht is maar als je op een echt donker stuk rijd dan pas zie je echt hoe veel licht ze geven 

maar ik denk dat je erg slechte lampen hebt vandaar de vraag welke en wat voor lampen heb je er in gezet 

Geplaatst
2 uren geleden, Pascal mulder zei:

Goedemorgen ik heb een vraag .  Ik heb led lampen geplaatst in mijn Kia picanto van 2012 maar slechtlicht  zitten wel lensen in de koplamp iemand een oplossing  aub

Merk lamp RoHS zwart doos met Blauw lijn op de doos  input 

Geplaatst

ik heb je vragen even samen gevoegd het is niet de bedoeling dat je over 1 onderwerp meerdere topics opend en ik heb je vraag even naar het juiste forum deel verplaatst 

en dat ik ik de picanto 2 deel daar het een picanto 2 betreft 

• 2 weken later...
Geplaatst
xtr40, de led lampen waar jij het over hebt, die Van AliExpress, is die set zo compleet of heb je daar nog een speciale ring voor nodig?
Dat licht aan jou uitvoering er zijn picanto,s waar je wel een lamp houder bij nodig hebt maar als jou lamp nu met een metalen beugeltje (klipje) vast zit dan heb je aan alleen de lampen genoeg

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...