Guest cyblix Posted June 27, 2005 Posted June 27, 2005 Hoi, Hoe moet je in een nieuwe rio een autoradio inbouwen, hoe krijg ik in hemelsnaam netjes die zwarte klepjes eruit???? graag antwoord op: webmaster@internetmiss.nl Quote
Timo Posted June 29, 2005 Posted June 29, 2005 Heb even op de kia site gekeken naar een plaatje van de rio. Waarschijnlijk kan je het paneeltje om het radiogat heen, los trekken naar voren. Ik vermoed dat het vast zit met een soort metalen weerhaakjes. Voorzichtich iets eracher steken en naar vooren trekken. Als deze weg is vind je dan de schroeven waarmee het plaatje vast ziet. Als je er geen dubbel din inzet heb je wel een verloopbakje nodig. Succes. Quote
Tazteam Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 Hoi,Hoe moet je in een nieuwe rio een autoradio inbouwen, hoe krijg ik in hemelsnaam netjes die zwarte klepjes eruit???? graag antwoord op: webmaster@internetmiss.nl Even naar de dealer gaan en dan vragen, krijg je uitleg of ze doen het even voor je. Althans mijn dealer wel Niet zelf aan gaan trekken, het Koreaanse plastic kan NIETS hebben. En het zou zonde zijn als er iets kapot zou gaan, dus ga even naar je dealer Philip Quote
Recommended Posts