Nicelmar Geplaatst 1 Februari, 2019 Geplaatst 1 Februari, 2019 Goedenavond, Ik reed net in mijn Kia Rio 2012. De ramen waren beslagen, dus ik dacht ik doe de airco en de automatisch ontwaseming aan. De ontwaseming deed het goed alleen kreeg ik de airco niet aan ( het lampje van de airco wou/wil niet aan). Dacht doe ik de ontwaseming functie uit en alleen de airco aan, helaas werkt dit ook niet. Het lampje wil niet aan. Heeft iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn dat mijn airco niet meer aan wil? Of zal het lampje stuk zijn? Alvast bedankt voor de informatie mvg elmar de boer Quote
xtra40 Geplaatst 1 Februari, 2019 Geplaatst 1 Februari, 2019 Met dit weer kan dat wel kloppen Meestal als het onder de 4 graden dacht ik word het airco systeem uitgeschakeld dit om stuk vriezen tegen te gaan Quote
Nicelmar Geplaatst 1 Februari, 2019 Topic Starter Geplaatst 1 Februari, 2019 Ok, laten we dan maar hopen dat het dat is. Bedankt voor je antwoord. Klinkt trouwens wel heel logisch.. nogmaals bedankt. Gr elmar 1 Quote
ehombie Geplaatst 4 Februari, 2019 Geplaatst 4 Februari, 2019 wat voor systeem heb je? aangezien je superpack hebt, climate control denk ik. Bij de climate control brand die continu (bij mij althans), Hij staat bij mij altijd op automatisch... In het display staat ook altijd A/C weergegeven. Als je twijfelt naar de dealer...want je hebt misschien nog net garantie. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.