Jeroen Hermes Geplaatst 3 April, 2019 Geplaatst 3 April, 2019 Een vraag aan de experts hier op dit leuke forum. Ik heb nu een pioneer avic 550 bt navigatie in mijn rio uit nov 2013 zitten. Echter dit is een waardeloos ding, blijft maar satelieten zoeken, slecht geluid en beroerde bediening. Nu heb ik een nieuwe orginele radio met dashboard gedeelte gekocht. Op deze radio zit een Phone knop. Kan ik deze werkend krijgen? Of als ik hem inbouw werkt hij dan gelijk? Moet ik misschien ook mijn stuur vervangen voor de telefoon bediening? Als je een stuur wisselt met telefoon functie en cruise control functie werkt dat dan gelijk of moet dit allemaal aangesloten worden? Ik heb gehoord dat als je het stuur zou wisselen dat alles dan functioneerd en je verder geen aanpassingen hoeft te doen. Wie heeft hier ervaring mee? Quote
xtra40 Geplaatst 3 April, 2019 Geplaatst 3 April, 2019 als je dat wil zul je een paar dingen moeten toevoegen 1 is de stuurwiel bediening 2 is de microfoon die normaal boven je hoofd zit Quote
Jeroen Hermes Geplaatst 3 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 3 April, 2019 Microfoon heb ik erin zitten van de pioneer set. is die te gebruiken? wat bedoel je met stuurwiel bediening? als ik een compleet stuurwiel koop op de sloop met alle bedienings knoppen? Quote
xtra40 Geplaatst 4 April, 2019 Geplaatst 4 April, 2019 Die microfoon moet je dan wel op de originele radio stekker aansluiten er is geen aparte microfoon ingang in de originele radio stuur vervangen is ook een optie Quote
Jeroen Hermes Geplaatst 4 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 4 April, 2019 En dan werkt alles naar behoren? ook de cruise control? Quote
xtra40 Geplaatst 4 April, 2019 Geplaatst 4 April, 2019 Ja als het goed is werkt dat Bouw het nog geregeld om alleen dan met nieuwe knoppen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Jeroen Hermes Geplaatst 4 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 4 April, 2019 Weet jij toevallig ook waar de microfoon zit in de stekker? Quote
Jeroen Hermes Geplaatst 4 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 4 April, 2019 Nieuwe knoppen kan dat ook is dat een goedkopere oplossing dan een ander stuur zoeken? Quote
xtra40 Geplaatst 4 April, 2019 Geplaatst 4 April, 2019 2 uur geleden, Mike Hammer zei: Nieuwe knoppen kan dat ook is dat een goedkopere oplossing dan een ander stuur zoeken? ik weet niet wat een stuur kost ? Quote
Jeroen Hermes Geplaatst 4 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 4 April, 2019 En waar bestel je die knoppen? Zit alle bedrading met stekkers al in het stuur? Quote
xtra40 Geplaatst 4 April, 2019 Geplaatst 4 April, 2019 ik koop die knoppen met bedrading rechtstreeks bij een leverancier in korea Quote
Jeroen Hermes Geplaatst 4 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 4 April, 2019 Weet jij ook waar ik de microfoon kan aansluiten op de stekkers van de radio? Quote
Jeroen Hermes Geplaatst 4 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 4 April, 2019 Moet je de telefoon en de cruise control dan nog inleren in de computer van de auto? Quote
xtra40 Geplaatst 4 April, 2019 Geplaatst 4 April, 2019 Moet je de telefoon en de cruise control dan nog inleren in de computer van de auto?Nee dat is niet nodigSchema van de stekkers miet ik even opzoeken als het goed is kun je in een stekker in de A-style de microfoon bedrading bindenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Jeroen Hermes Geplaatst 4 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 4 April, 2019 Kan ik de microfoon niet gebruiken van de pioneer radio? Quote
xtra40 Geplaatst 5 April, 2019 Geplaatst 5 April, 2019 Gewoon proberen ik kan je niet vertellen of dit compatibel is Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Jeroen Hermes Geplaatst 5 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2019 Eerst ff een geschikt stuur zoeken. Quote
Jeroen Hermes Geplaatst 6 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 6 April, 2019 Kan iemand mij aan het schema van de radio stekkers helpen aub? Quote
xtra40 Geplaatst 6 April, 2019 Geplaatst 6 April, 2019 36 minuten geleden, Mike Hammer zei: Kan iemand mij aan het schema van de radio stekkers helpen aub? https://www.facebook.com/photo.php?fbid=258054731018062&set=a.211729655650570&type=3&theater Quote
Jeroen Hermes Geplaatst 6 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 6 April, 2019 Top thx xtra 40. zit er standaard een microfoon in gebouwd af fabriek? Quote
Jeroen Hermes Geplaatst 6 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 6 April, 2019 Als je de knoppen nog niet op het stuur hebt zou je dan kunnen bellen? Quote
xtra40 Geplaatst 6 April, 2019 Geplaatst 6 April, 2019 56 minuten geleden, Mike Hammer zei: Top thx xtra 40. zit er standaard een microfoon in gebouwd af fabriek? alleen als je radio dat standaart heeft en aangezien jij dat niet hebt nee dus anders had je een vierkant blokje boven je hoofd hebben zitten Quote
xtra40 Geplaatst 6 April, 2019 Geplaatst 6 April, 2019 58 minuten geleden, Mike Hammer zei: Als je de knoppen nog niet op het stuur hebt zou je dan kunnen bellen? ja hoor de knoppen om op te nemen en op te hangen zitten ook op de radio Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.