netreg Geplaatst 22 Juli, 2009 Geplaatst 22 Juli, 2009 Beste leden, Ben sinds mei 2008 eigenaar van een 1.6l Pro-Ceed en heb inmiddels 20000+ zorgenvrije km gereden. Dat was bij mijn vorige auto's (meest recent alfa156sw en bmw 530d) wel anders. 7 jaar garantie hebben wel de doorslag gegeven, waar krijg je dit anders. Quote
Alex VB Geplaatst 22 Juli, 2009 Geplaatst 22 Juli, 2009 Hallo netreg, Welkom op het gezelligste KIA Forum. Ik wens je nog MEER veilige en vooral fijne en plezierige km's met je PRo cee'd. Quote
Relena Geplaatst 22 Juli, 2009 Geplaatst 22 Juli, 2009 Welkom ook van mij Netreg. Ik lees dat je al 20000 km gereden hebt in je Pro-Cee'd zien we graag. Dan heb je al de nodige rijervaring opgedaan. Deze kun je als je wil aan ons doorgeven. Hoe rijd hij eigenlijk na 20000 km? Wens je verder nog heeeeeeeeel veel plezierige km's. Groetjes, Relena Quote
netreg Geplaatst 22 Juli, 2009 Topic Starter Geplaatst 22 Juli, 2009 (aangepast) Welkom ook van mij Netreg.Ik lees dat je al 20000 km gereden hebt in je Pro-Cee'd zien we graag. Dan heb je al de nodige rijervaring opgedaan. Deze kun je als je wil aan ons doorgeven. Hoe rijd hij eigenlijk na 20000 km? Wens je verder nog heeeeeeeeel veel plezierige km's. Groetjes, Relena Bedank voor jullie welkom! Vooral zorgenvrij dus......en dat zoek ik vooral in een auto. Zoals ik al schreef had ik hiervoor een alfa en de garage kon maandelijks enkele uren voor mij in hun agenda vrijhouden Geweldige auto om in te rijden, maar de betrouwbaarheid was ellendig. Na veelal tweede-handjes wilde ik deze keer een nieuwe auto met garantie...fijn, effe geen gezeur met kapote dingen. Ben door toeval in een KIA-showroom belandt (auto van vriend moest voor onderhoud) en zag een ProCeed staan, vondt dit wel een erg aantekkelijk model voor een Kia (had ook zo mijn vooroordelen ). Na vergelijking met wat ik bij andere merkdealers had gezien was de keuze snel gemaakt en de vooroordelen overboord gegooid. Dacht, met 7 jaar garantie moet je wel zeker zijn van je product. En ik met zeggen, dat ik positief verrast ben. Nog geen enkele gebrekjes kunnen herkennen en ook geen gekraak van onderdelen in het interieur. Hij rijdt nog zo, als op de eerste dag. Enigste kritiekpunt is wellicht het verbruik, hij lust wel een slokje meer als zijn concurrenten. Alleen mijn dealer (krooijmans) is helaas ten onder, maar daar is vervanging voor. De kwaliteits-prijsverhouding is geweldig. Ben wel benieuwd naar een eventuele inruiprijs. Maar vooralsnog zal hier geen sprake van zijn...zal nog wel wat jaartjes hiermee rondrijden 22 Juli, 2009 aangepast door netreg Quote
Relena Geplaatst 23 Juli, 2009 Geplaatst 23 Juli, 2009 Dat is dan ook toevallig bij ons ging het eigenlijk idem dito. Voor een onderhoudsbeurt naar de garage zien de kia soul staan en waren direct verkocht. Besteld en wachten nu op de wagen. Wil nu alles weten over kia dit is de reden waarom ik op dit forum zit. Ben blij dat je zeer te vrede bent met de ProCee'd. Heb dit ook van andere nieuwe kia rijders gelezen en gehoord. Groetjes, Relena Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 23 Juli, 2009 Geplaatst 23 Juli, 2009 Hallo netreg, Grappig is dat toch, al die mensen die 'toevallig' bij Kia terecht zijn gekomen. Ook voor mij is een soortgelijk verhaal van toepassing: ik was jaren lang een trouwe Corolla-rijder. Maar ineens maakte Toyota niet meer wat ik graag wilde. Dus ben ik om me heen gaan kijken en bij Kia blijven steken, want twee jaar geleden was de Cee'd nog niet zo lang op de markt en dat model leek me wel wat. Uit de praktijk kan ik je nu melden dat er sinds 2007 werkelijk helemaal niets op mijn Cee'd is aan te merken. Hij rijdt erg lekker, geen storinkjes, rammeltjes of kraakjes. Ik wens je met jouw Procee'd dan ook heel veel plezier, dat gaat denk ik best lukken. En voor ik het vergeet: dit forum zal je vast ook goed bevallen. Ik heb het pas kort geleden ontdekt en er al enkele nuttige zaken opgestoken. Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.